søndag 5. oktober 2008

siste dag av høstferien ...

Jess, da var allerede høstferien ferdig og starten på ny uke med skole og stress begynner allerede i morgen! Kjiipt at ferien gikk så fort. Jeg koste meg masse, men føler at det fortsatt er fler ting jeg hadde lyst til å gjøre i høstferien! Men det får jeg evt. ta i helgene ellernoe. Jeg føler meg ikke helt på topp idag, er veldig forkjøla og vondt i hodet så får se om det blir no skole i morgen..
Inatt la jeg meg veldig sent, så sov litt lenge idag. Ble faktisk vekt halv to av pappa. Kjedelige greier. Dagen i dag har vært lat. Eller, jeg har vært lat. Fant frem potetgull, sjokolade og cola til filmen stick it. Så satt å så på den og koste meg under dyna i dag. Så spurte daniel om han kunne komme en tur på kveldinga, så koste vi oss med filmen crash og bare slappet av. Tar det meste søndager som avslappende dager. Digg!
hvordan har deres høstferie vært? :-)












Jeg savner faktisk det lange blonde håret mitt som jeg hadde i april- slutten av juli - perioden! Uff.. klarer aldri å bestemme meg.
Har fått høre at det er
brunt som er på en måte "sandra" , men jeg liker blondt!


18 kommentarer:

VEDIS KRISTINE sa...

fin blogg og søt jente :)

Amalie sa...

Takk for kommentaren på bloggen min! Feriene går alltid fort! Uansett. Svisj, så var en uke med høstferie forbi. Jeg har egentlig ikke rukket å gjøre så mye denne ferien, men føler meg svært utvilt til i morgen - herlig.

Camilla:) sa...

Har hatt en herlig høstferie med gode venner, turer på byen og verdens deiligste spahelg! Så kan ikke klage! Men vil fortsatt ha mer ferie da! Hehe.. Blir hardt å stå opp halv 6 imorgen tror jeg:S Menmen.. Sånn er det=/ God bedring da!:) Og synes håret ditt var kjempefint på begge bildene jeg!:D

sandra angelica sa...

frøkenborstad: tusentakk ^^

amalie: bare hyggelig vettu. ja, det gjør det.. det er bra at du gjør det ^^ føler meg halveis uthvilt. haha.

camilla: det er godt å høre at du har hatt det! :) hehe, alle vil vel ha fortsatt mer ferie.. eller nesten alle. kan tenke meg at det blir :)heldigvis står jeg ikke opp før halv åtte. deilig. tusentakk for det! =D

Mammabenti sa...

Du passa jo kjempe godt me blondt hår da:D

Malina sa...

Høres ut som har hat hatt det flott ;) har høstferie denne uka, jeg ;p jippi

sandra angelica sa...

benti: takk! :)
malina: mm, har det vetu=) ååh, så digg!

Ingrid sa...

Jeg har akkurat startet med høstferien min jeg da. Men den kommer til å bli bra! :)
Du passer jo både med brung og blondt hår da! :)

Hanne sa...

Ferier går alltid altfor fort;) Synes du var fin både med blondt og brunt hår jeg:)

Anonym sa...

for gudskyld, ha det brunt ;)

sandra angelica sa...

ingrid: hehe oja :) blirdigg med ferie da hva?:D

hanne: tusentakk^^

anonym: okey?...;S

Anonym sa...

Ja frisørene er slemme! Håper jeg slipper mareritt inatt da :o Jeg har ferie fra onsdag av :p

Syns du kler brunt best :)

sandra angelica sa...

ja, de er det as! :o uff..
så digg da! kunne ønske jeg fortsatt hadde ferie aså.

hehe,takk for det:)

Emelie sa...

*Jeg syns du passer best i mørkt hår egentlig :D <3 veldig fin i det.

Høstferien min har vært koselig siden jeg har vært på kreta, men så har jeg jo vært syk..:( Har hatt bedre høstferier, for å si det sånn:P

VEDIS KRISTINE sa...

fortsatt veldig fin blogg og veldig søt jente:D og du er like fin med begge hårfargene(Y)

sandra angelica sa...

emelie: hehe takk for det :)
hehe, var sikkrt koselig.. dumt at du ble syk!! ;/ ønsker deg good bedring!

frøkenborstad: haha, tusen takk for det søta:D

Anonym sa...

Høstferien min har vært noe av den mest avslappende uka på leenge! Bare kost meg hjemme i sofaen med kjæresten og venninner! ^^,

Tonyeah sa...

jeg syns du er penere med brunt enn blondt, men selvfølgelig, du kler begge deler <3 men ja sant som folk sier, brunt er mer deg :)