mandag 6. oktober 2008

Weekend has come

Jess da var første skoledag etter høstferien ferdig. Den gikk fort og greit, var bare fortsatt litt slapp. Har ikke følt meg helt bra i det siste. Når jeg kom hjem lagde jeg meg lettvint middag og la meg på sofaen foran tven. Herlig! Skulle egentlig på dansing, men jeg følte meg ikke bra for det i dag as. Jeg sovnet, våknet en halv time senere av at daniel snakket til meg. Litt senere - på kvelden i halv 7tiden kom han til meg, så lagde vi dip og grønnsaker, som er vår favoritt og satt på filmen scarlett ^^ er nemlig fire cd'er av den. Vi har bare sett tre. Men den er utrolig bra! Får helt tårer i øynene jeg. Selvom den er ganske "gammeldags" . Men verdt å se, absolutt.

-Hvordan har deres dag vært?

jeg ser ikke helt bra ut på det bildet nederst, men daniel er så søt der :p haha.

9 kommentarer:

Trine Elita sa...

Hehe, sant. De er noen pingler å sytekopper alle sammen :-P iriterer.

sandra angelica sa...

hehe :p

Camilla Didriksen sa...

Min dag har vært blæ! Var bare trist og dumt å begynne på skolen igjen.. I tillegg til det er jeg så trøtt som jeg aldri før har vært

Tine Carita sa...

Takk for det :-) Søte du og kjæresten din var a!

Karoline sa...

nttåå..siste bilde var sykt søtt <3

Camilla:) sa...

Såå søte:)
Første skoledag for meg var helt jævlig.. Mye slit og sure miner! Men kvelden var hyggelig da:)Hjelper å være med gode venner!

VEDIS KRISTINE sa...

søt blogg :)

Cicilie Blakkisrud sa...

Dagen min har bestått av skole hittil. Hadde religionsprøve, usj. Nå må jeg begynne på en innlevering! :/ søtt bilde!

Ingrid sa...

Det nederste bildet var søtt :)