onsdag 8. oktober 2008

niende i tiende

Beklager for dårlig oppdatering! Nå har jeg vært lat i det siste, men det er vel fordi jeg ikke har følt meg helt bra.. har mange utkast, for har skrivd blogg, men ikke blitt ferdig med utkastet.
Igår øvde jeg stortsett på Historie og engelsk- prøven som jeg har imorgen. Ganske slitsomt, føler at jeg ikke får til nok, men må øve litt mer i dag.


bilde fra i går :-)



















Mine planer for idag:
- Skole
- Hjem
- Spise
- Dusje
- Øve til historie og engelsk prøve
- Dra på lederskurs for konfirmantene 09
- Øve
- Sove
haha, "artig" dag .. not! Nå skal jeg på skolen. Happy mee!
åh, så trøtt jeg ser ut aaa. hahaha.
forresten! tusentakk for alle søte kommentarer jeg får , jeg skal svare tilbake når jeg får tid! så fort som mulIG.
ilove uu all, kisses