fredag 10. oktober 2008

Helg!

Endelig helg! har virkelig ventet på helgen. Uka har bestått av stress med prøver! Vi hadde engelsk og historieprøve i dag. Historieprøven gikk greit, men engelsk prøven gikk rett i dass rett og slett! jeg er ikke så god til å øve på engelsk. Kan greit snakke engelsk, men masse småting jeg ikke forstår. Alltid typisk.

Nettopp fikset meg- skal til henriette med 3 andre kjærestepar i tillegg til meg og daniel.
Vi skal kose oss der i kveld! Senere på kvelden skal jeg til daniel og sove der til i morgen.
Blir kos :) hva skal dere i kveld, nå som det endelig er helg?

5 kommentarer:

Emelie sa...

Så fine bilder av deg!=) kos deg masse i helgen ^^

Ingrid sa...

fine bilder av deg ja :)
jeg skal drikke cola og slappe av :D

sandra angelica sa...

tusentakk søtiser!:D
hørtes koselig ut, ingrid^^

Malina sa...

Så koselig :)

Camilla Didriksen sa...

Søte bilder :)