søndag 12. oktober 2008

søndag

Helgen har gått så utrolig fort! Nå er det ikke så veldig lenge til jeg skal opp igjen og så er det full stress igjen med skole og prøver. Men jeg må bare vende meg ordentlig til det. Er såsi lenge igjen av skolen.

I helgen har jeg kost meg masse med venner og kjæresten min!
som sagt, jeg og daniel dro til Henriette på fredag. Der var det folk! Rundt kvart over 8-tiden, dro vi ut å spiste på grillen, så stakk jeg og daniel hjem til han å slappet av. Herlig.


Igår dro jeg, daniel, henriette, aslak og camilla på kino og så fritt vilt. Den var spennende, men er ganske redd for skrekkfilmer. Får helt nåia :p Men det var koselig da. Vi var ikke hjemme før kvart over ti tiden, så når vi kom hjem lagde jeg og daniel oss deilig brownies og så på komediefilm som het Along came.
Idag har det vært verdens mest avslappende dag med daniel :) Vel, nå ligger jeg i senga. Klar for ny "skjønnhetssøvn" ... pft. Jeg fant ut at det er 60 dager igjen til juleballet. Det er 11. desember! og jeg har ikke klart å bestemme meg for ballkjole. Blir for dårlig tid hvis vi begynner å sy og designe i midten av november. Great..

Jeg fant noen herlige sko på GoJane.com idag da! uff, nå vil jeg virkelig handle igjen..












hahahaha, jeg loka litt på yearbookyourself.com elns. Meg i 1956, litt artig da :p

5 kommentarer:

Camilla:) sa...

Høres ut som en koselig helg!:D Vil også se fritt vilt 2^^
Haha,morsomt bilde av deg det nederste!xD Fine sko btw! Fikk også litt lyst på sånne nå.. Huff, finnes mange fristelser på nettet vet jeg!=/

sandra angelica sa...

hehe, joda! :) jup, det er verdt å se den egentlig. haha,takk :) utrolig mange også!:O

Camilla:) sa...

Ja,har hatt en ganske fin helg:)
Hehe.. Ikke bra! Er ganske skummelt av og til må jeg si!:-O
Ha en fin dag du og!:D

Malina sa...

Hehe, stilig bilde det nederste ;p

Ingrid sa...

enig med malina - det nederste bildet var litt stilig, hehe :)