torsdag 16. oktober 2008

Hei søtiser! har ikke vært så tid til blogging i det siste pga, innlevernger, prøver og kortselging forklassetur.. kanskje kjipt men!
Dagen min i dag har vært intressang :p .. jeg har vær på "girls night" med mange jenter :-D det var koselig der. Stylet meg opp og koste meg. Har et lite bilde fra jeg kjedet mg før jeg skulle gå til bussen. Lowlife vettø. Nå sitter jeg å drikker cola og skal legge meg straks. Er ganske sliten.
Dagen min i morgen kommer til å se slik ut:
- Skole (Coopertesten i siste time! æææ..)
- Møte daniel
- Byen
- Hjem å pakke
- Lan med daniel 8-) jehuu!

dere skal i helgen?

6 kommentarer:

Camilla:) sa...

Høres gøy ut:D Hihi... Fint bilde av deg:)
Lykke til på coopertesten! Går nok bra:)
Helgen min ser sånn ut:
fredag: gjøre ferdig egentreningsoppgave, jobbe og kanskje ut og feire kompisen min som blir 18 idag!:)
lørdag: jobbe og sikkert ut på kvelden^^
søndag: chille mææx og lade opp til nok en "festlig" uke på skolen!..=/

Emelie sa...

Jeg skal slappe av! har hatt en skikkelig hard uke..:( Det er utrolig deilig å ha helg nå<3

sandra angelica sa...

camilla: hehe, tusentakk søta:) takktakk.. haha fikk en veninne til å fake en melding, så jeg slapp å ta den idag, siden jeg skulle rett til byen etter gymtimen og da er det kjedelig å gå som en dass:P haha... hørtes koselig ut da=) ! du får ha en fin helg:)

sandra angelica sa...

emelie: uffda, får håpe på en bedre uke neste uke! :) du får ha en fin helg da<3

Camilla Didriksen sa...

Jeg skal bare slappe av i helgen :) Blir deilig!

Ingrid sa...

Søtt bilde av deg :)