lørdag 4. oktober 2008

4 mnd med daniel.

Idag har jeg og daniel 4 mnd sammen! Selvom det ikke er så lenge, så er da det en start. Vi er begge like forelska enda. Første dag vi var sammen i dag- aldri vært sammen på noen av månedsdagene våres, eller hva jeg skal kalle det. 10hi, men det var koselig! Han sov hos meg fra i går til i dag - Men Igår bestemte vi oss bare for å slappe av og bare nyte de siste dagene før start på ny uke med skole og stress. Så vi slappet av på sofaen med godteri og film før vi sovnet begge to i halv 2 tiden. Det var gætt det :-) !

Idag våknet vi at telefonen ringte første gangen kvart på tolv- det var tanta mi som ville ha barnevakt, men jeg og daniel skulle ut å spise sammen idag så. Senere ringte marte å spørre om hun kunne komme en liten tur, så hun stakk innom. I 6-tiden møtte jeg kjæresten min, så dro vi på peppes og spiste herlig pizza og koste oss! Vi brukte ikke lengre enn 1 time og et kvarter så var vi ferdige og mette. Daniel hadde lastet ned "tatt av kvinnen" , så vi dro hjem til han å så den. Ganske rar film, men var litt morsomme klipp innimellom. Uansett, ganske koselig dag! Nå sitter jeg her og feiter meg opp med potetgull og sjokolade. Søsteren min har nemlig vært på harry-tur i sverige og handlet godteri så det holder!

- Her er noen bilder fra kvelden og et bilde av daniel da han var liten! mohaha, daniel.. (a) anyway... jeg ser ut som en bolle på de bildene! kremt...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig kveld! :)
Elsker deg søta <3

sandra angelica sa...

hehe, japp :-) elsker deg også pusn <3

Mammabenti sa...

hehe for noen søte bilder da:D gratulerer med 4månders dagen:D

sandra angelica sa...

tusen takk for det ^^,

Anonym sa...

Aww, så søtt :)

sandra angelica sa...

tihi =)

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer :)

Cicilie Blakkisrud sa...

Gratulerer:)

Trine Elita sa...

Sant! Men tror ikke jeg tør jeg. Hehe. Så søte du og kjæresten er :-)

Karoline sa...

gratulerer så mye med 4 mnd dagen som var..! søte dere er<3

sandra angelica sa...

tusentakk, søtinger!:D