onsdag 10. september 2008

on the road agaaain....

Idag våknet jeg av at jeg drømte noe helt jævlig. Jeg drømte at jeg var den eneste på bussen, på vei hjem fra skolen. Bussjåføren stoppet bussen og hev meg av! jeg ble så redd og løp. Også tok han meg opp igjen på neste bussholdeplass, deretter kjørte han meg hjem og begynte å binde meg fast og leke med kniv på huden min osv. Jeg våknet flere ganger i natt. Gråt i søvne også. hahah :p jeah.. Jeg dro på skolen i tolv tiden, så sov litt lenge idag. Er skikkelig daff i dag! Det samme er outfit'n min. Kosedressen er på :-). På skolen så vi på en film, husker ikke hva den heter for jeg fulgte ikke med uansett, men det var greit på skolen idag! Nå kommer daniel om tre kvarter, så skal jeg slappe av litt med han.

På mandag kjøpte jeg meg bærbar pc! Toshiba faktisk. Ekke no ekspert på bærbare, men jeg likte virkelig denne pc'en! 320GB , 2048MB RAM minne og integrert web-kamera og høytallere. Var vel utseende som gjorde meg mest intressert. Den er finere i virkeligheten iallefall! Jeg satt i hele går og prøvde å få til ruteren som jeg har kjøpt koblet til modemet, men det er helt håpløst :p funker faaan ikke! må vell få mer pro hjelp for jeg vil virkelig prøve pcen min snart!

Igår var jeg i byen med 10.trinn. shoppet litt! jeg kjøpte meg :
- magebelte
- palestina skjerf
- skinnjakke (mistet den forrige)
- støvletter
- og veldig store perleøredobber!

bilde kommer senere.

På fredag skal jeg til hafjell med kjæresten min. Det blir kjempe kos! da skal vi slappe av, bade i akkusin, spise ute, lillehammer osv ! blir digg iogmed at han har vært så mye borte fra meg og at vi ikke har så mye tid sammen.
Har dere noen planer for helgen? :)

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Søtt bilde av deg. Kosedresser er herlige :))
Har ingen planer for helgen. Vet bare at jeg skal sove lenge, så får jeg se hva resten av dagen bringer, hehe.

Camilla:) sa...

Høres ut som en fin drøm du:S hehe.. Blir sikkert koselig på tur med kjæresten da!:)
Selv har jeg ikke de største planene for helgen, skal vel prøve å bli frisk, og så skal jeg kanskje ut imorgen, og i bussmøte på søndag:) Så det blir nok bra! Ha en fin helg!:D

Camilla Didriksen sa...

Haha, drømmer er rare!

Jeg skal slappe av med kjæresten og være med venner og bare slappe av <3