søndag 7. september 2008

Endelig ferdig med konf!

Da var jeg endelig ferdig med konfirmasjon hele helgen. Fredag ble ganske stress. Måtte vaske en del, sette på negler, alt mulig før konfirmasjon lørdag pluss at jeg skulle på konfirmasjonsreunion med plussgjengen + konfirmantene osv. som startet klokken åtte! så var akkurat så jeg rakk det. Var veldig koselig da. var der med venner, bekjente og kjæresten :-}

I går var konfirmasjonen min. Ble vekt av kjæresten min som ringte meg klokka åtte, så sovnet jeg igjen med engang i en halv time. Deretter måtte jeg dusje, rette/føne håret, sminke meg osv. Så måtte jeg dra kvart over ti til kirka. Var vel ikke ferdig i kirka før halv ett. Så begynte selskapet klokken tre, så hadde greit med tid. Det kom vel litt over 30 mennesker, og jeg fikk masse fint! mye penger , smykker, parfymer ++ ! Så i morgen og tirsdag skal jeg shoppe. det blir digg!

Idag var jeg i konfirmasjonen til marte. Det var veldig koselig :-) kom hjem for tre kvarter siden. Så hele helgen har bestått av konfirmasjoner. Ganske sliten nå egentlig. Skal bli godt å legge seg tidlig i dag. Like tidlig opp imorgen.. uff :p



har deres siste dager vært? Beklager for dårlig med innlegg nå! har ikke vært så mye tid til å skrive egentlig. Masse stress denne helgen. You know!


9 kommentarer:

Camilla:) sa...

Så gøy da:) Gratulerer! Hehe.. Digg å konfirmere seg ass! Skulle ønske jeg kunne gjøre det igjen! Du får kose deg på shopping da:D Blir sikkert gøy!^^

sandra angelica sa...

hehe, joda tusentakk :) ja, er det asså! skal kose meg ja ;D ha en fin dag da <3

Camilla:) sa...

Det er braa:)
Jo takk, skal prøve.. Får se hvordan det går med utegym i første time.. føler meg jævlig.. menmen:)

sandra angelica sa...

hehe :-)
haha, i første time ekke akkurat det man føler for :p

Karoline sa...

Gratulerer så mye med konfirmasjonen! Håper du hadde en super dag! <3

sandra angelica sa...

tusentakk! ja det hadde jeg vettu:-)<3

Emelie sa...

Grattis!<3 og så fine bilder=D

Anonym sa...

Utrolig koselig å feire konf/bursdag sammen med deg pus :D <33
håper du hadde det fint å ^^ elsker deg ;*

Camilla Didriksen sa...

Så koselige bilder :)