torsdag 4. september 2008

en dag igjen!


Hallo søtinger! har desverre ikke fått skrevet siden onsdag, men det har vært så mye å gjøre denne uka. Fortsatt like mye å gjøre, men!

Igår var jeg på strømmen og handlet meg makraméperler og tråd, + negler, hårfarge (brun, ser nå ut som håret mitt er svart. bilde kommer senere) og gave til marte :-) typisk at jeg så masse jeg hadde lyst på! usj. Men jeg skal shoppe på tirsdag såeee!

Idag skal jeg vaske veldig mye, fikse til konf, sette på negler, møte daniel > singdown/reunion osv :p uff, mye å gjøre, men det blir kos da.

Hva skal dere i dag? :-)

3 kommentarer:

Camilla:) sa...

Håper du får en fiin helg!;D

Camilla Didriksen sa...

I dag skal meg og kjæresten se film, spise god mat og kose oss :)

Valentina sa...

Jeg skal oppdatere litt på bloggen min, du får ta en titt, søta :-)