onsdag 3. september 2008

høst, kjære høst


Skolen, nok engang igjen. Dagen føltes veldig lang, men jeg kom meg videre etterhvert. Jeg dro rett fra skolen og til hagan sammen med sandra marie og marte. Så tok vi bussen hverfor oss halv fem. Jeg hadde "kappeprøving" i kirka kl 18, så måtte passe på det også. Mye å tenke på konfirmasjonen as! :o nå skal jeg legge meg foran tv'en med episoder av one three hill og med kakao! nam. Hva har dere gjort i dag?

Ah, kjenner at høsten er begynt å komme. (bildet av meg er fra ifjord. bare elsker det bildet) Jeg gleder meg til å shoppe masse høstklær! det er så koselig. store skjerf, skinnjakker, strammebukser, støvletter. Det liker jeg om høsten :)

Jeg er helt tom for bloggideer, jeg! har dere noe jeg kan blogge om? :-) noe dere vil at jeg skal blogge om? blir veldig glad for at dere leser bloggen min og for at dere legger igjen en kommentar.

<3

7 kommentarer:

Camilla:) sa...

Stilig bilde!:) Skikkelig høststemning! hehe.. Er ikke så glad i høsten, siden det blir så kaldt osv, men det er jo noe litt koselig med det også.. å vasse i blader, sitte inne og kose seg med noe deilig varm drikke mens været herjer utenfor.. Det er noe eget med høsten!^^

Jobben gikk forresten veldig bra, hadde det kjempegøy og gleder meg allerede masse til neste gang som er på tirsdag!:D Tror jeg kommer til å trives der altså! Holdt en diamantring til over 14 000 kr idag.. :-o Følte meg kuul da ass:p hehe... Konfirmasjon er gøy:D:D Gled deg!:)

sandra angelica sa...

hehe, ja :-) det er kjempe koselig! men er enig i at det blir kaldt. gruer meg hvertfall til vinteren :o

det er bra å høre! :D såpass ja ;o ingen som robba deg? ^^ hehe. gleder meg jeg vettuu, blir litt stas da:) ha en fortsatt fin dag daa<3

Camilla:) sa...

Hihii.. Første dagen på jobben var kjempegøy:D Fikk holde en diamantring til 14 000 kr! Da var jeg stolt:P hehe.. Ble heldigvis ikke robba da, hadde tatt seg ut om det hadde skjedd første dagen liksom! hehe.. Men det var kjempegøøy:D Gleder meg til å jobbe igjen på tirsdag!:)
Ha en fin dag du og!;D<3

Emelie sa...

Oo! stilig høst bilde:D Blir deilig med høsten, når man kan bruke luer og slikt. Koselig!<3

Camilla Didriksen sa...

Fint bilde :) Sånne type bilder elsker jeg!

sandra angelica sa...

emelie: jaa, ikke sant :) tusentakk btw <3
camilla: tusentakk, jeg og :D

Ingrid sa...

Kjempefint bilde! :)