mandag 1. september 2008

lillestrøm

God morgen søtinger :) skriver tidlig idag! grunnen til det er at jeg tror ikke jeg får tid til å skrive idag egentlig, så da skrev jeg nå istedet. har da 5 min på meg fra nå av før jeg må løpe til bussen. Idag skal jeg på skolen en tur, også skal jeg ta bussen rett til lillestrøm med sandramarie og marte. Vi skal først skaffe mndskort osv. også skal jeg kanskje på middag til sandra marie litt senere. Deretter skal jeg møte kjæresten min, for han reiser imorra så da er det idag jeg får sett han. Igår klipte jeg meg! vetikke om jeg blei fornøyd eller ikke. midt i mellom kanskje. Det ble litt for kort. Jeg ba frisøren om å bare klippe tuppene. Men sikkert mye som var slitt da. jaja, jeg savner håret mitt allefall :o
Er det noe dere lurer på ? bare å spørre :) svarer på det meste, bare det ikke er for personelig. Dagens outfit; øverste bildet. Bruker en hvit veske til og en svart cardi. ^^

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Fint antrekk :) Du er veldig pen!

Emelie sa...

Bra vi er enige!:P søtt antrekk, og JA, når du sier det så tror jeg faktisk at jeg så deg også:P

sandra angelica sa...

tusentakk , camilla! :-)
emelie: hehe, ja det er det. tusentakk! ja, jeg så deg :o var litt usikker, derfor jeg måtte spørre ;p får si hei nestegang da (I)^^

Anonym sa...

Sinnsykt koslig å få sett deg før jeg drar nå <3 Du ser herlig ut på håret! Bare så du vet det :) Elsker deg , ser deg igjen på fredag <33 ;*

sandra angelica sa...

aw, pus <3 tusentakk! sees på fredag da :-) god tur, bloggleser (a) <3 elsker deg veldig ;* <33

Camilla:) sa...

Fine bilder! Du er peen!:)