mandag 15. september 2008

Hellow søtiser. 5 dager siden jeg har skrevet nå. Beklager meg for dårlig skriving, men har ikke vært no tid til det.

Jeg var på hafjell med kjæresten min i helgen :-) vi koste oss skikkelig! Helgen var vel mest for å slappe av. var vel det vi gjorde, men uansett hva vi gjorde så koste jeg meg. blir nok mange flere slike turer. Hva gjorde dere i helgen?

Skoledagen i dag var kjempe kjedelig. Og imorgen er det friidrettsdag- enda kjedeligere! Jeg kom nettopp hjem fra trening - danser moderne. Litt nytt for meg iogmed at jeg har holdt meg for det meste til hiphop, men jeg liker det :D noen av dere som danser hiphop, moderne eller andre ting?

Etter skolen i dag prøvde jeg fortsatt å koble til den nye ruteren jeg sliter med. Ringte telenor osv. Men fortsatt skjønte jeg ikke. haha. Må vel be noen pro' folk komme bort å hjelpe meg :p

Aner ikke hva jeg skal skrive om! Dere kan jo godt spørre meg om dere lurer på noe også, så skal jeg svare så godt jeg kan :)


{ så leker vi oss med cam på den nye pcen da.. hehe!

7 kommentarer:

Emelie sa...

Hørtes koselig ut!<3 tittet innom om du hadde postet ett nytt innlegg i dag tidlig, men nå har du gjort det=D hehe.

Ha en fortsatt fin kveld du også søta:D

Camilla:) sa...

Høres ut som en superkoselig helg da!:D Lykke til på friidrettsdag da!;)

sandra angelica sa...

emelie: hehe :) er litt treg iblandt jeg vetu, men det kommer etterhvert! koselig å høre at du tittet innom tidligere idag! :D <3

camilla: hehe, jup :) var det! tusentakk =)

Annette sa...

hørtes koselig ut med Hafjelltur med kjæresten :)

så pen du er!

Camilla Didriksen sa...

Høres kjempe koselig ut :)

God helg :D

Camilla sa...

Hørtes ut som en fin helg;D jepp, danser moderne,klassisk og jazz^^

Emelie sa...

Tusen takk!^^ søt du er=D jeg koste meg masse <3