søndag 21. september 2008

livin' my life

oioi, nå begynner det å nærme seg en uke siden sist jeg skrev. Tiden går fort når man har mye å gjøre. Denne uka som var har vært travel. Veldig også! men denne uken som kommer nå er enda væærre. imorgen er det trening etter skolen. tirsdag er det matte + tysk prøve. onsdag er det naturfag. torsdag er det muntlig forbredelse + fredag er det muntlig! omg, hektisk uke! men uke 40 er det høstferie da, takk og lov.

I helgen følte jeg at jeg fortjente non byturer og kos :) så jeg dro til monica på fredag og overnattet der. Lørdags formiddag dro vi til byen. Jeg handlet meg litt (a) bl.a, hårspenner, øredobber, cardigan, strikket-topp, sånn hvitt hårbånd og et smykke. kommer non bilder litt senere , når jeg får tid! rundt kl 5 kom kjæresten min, også spiste vi alle tre oss feite på peppes pizza. Naam. Jeg og daniel dro hjem til han etter byturen også sov jeg der til i dag.

Så var det bytur igjen i dag :) jeg og daniel dro på kino i firetiden, så på mamma mia! endelig fikk jeg sett den. Var verdt det, for den var kjempe koselig. Den fikk meg liksom opp i humør ;D herlig søndag. Jeg kom hjem for en time siden, så ble en liten stund i byen etter kinoen. Bare looka rundt. Koselig dag, men merker at penga flyr altfor fort hos meg! enda jeg har bedt meg selv mange ganger om at jeg må skjerpe meg!


ukens sang: Kay B - Cheaters dilemma

hvordan har deres uke vært søtinger?! =) kisses

2 kommentarer:

Camilla:) sa...

Høres ut som en stressende, men koselig uke da! Har faktisk ikke sett mamma mia enda:-O Så burde vel kanskje se den snart:P hehe... Har hatt en super helg jeg vettu:D Gleder meg virkelig til å stå opp 6igjen imorgen.. noot!

sandra angelica sa...

mm, menmen :) ikke? jaa du burde se den! hehe, artig film. det er braaa du har hatt det. uff, 6 om morgenen hadde faan ikke jeg klart å stå opp :O ..