søndag 28. september 2008

Avslappende helg med kjærestn

Huff, nå er det veldig dårlig blogging av meg i det siste! Det beklager jeg. Har sittet å lest blogger osv, men alikevel har jeg vært slapp å ikke orket å skrive nytt innlegg. Føler at jeg ikke har så veldig mye å skrive om for tiden, så hadde satt pris på om dere kom med noen forslag om hva jeg burde skrive om, ting dere vil vite ellernoe sånt. Bare koselig det.

I helgen har jeg slappet av med kjæresten min. Fredag hadde jeg muntlig med marte. Siste dagen før høstferien! skikkelig typisk. Jeg overnattet hos marte fra torsdag til fredag, så vi skulle komme litt lengre, men syntes ikke vi kom no lengre i det hele tatt. Vi satt jo oppe til 1, og kom halveis. Så sovnet vi begge. Neste dag var det bare fult med arbeid før muntlig 10:30. Vi klarte det heldigvis og fikk karakter 5! Hoho, litt stolt. (kommer artige bilder fra muntligen. vi kledde oss ut shø, hah!) Senere På kvelden kom marte, suschanan og daniel til meg, også hadde vi filmkveld hos meg. Litt synd at kjæresten til marte / suschanan måtte stikke litt tidlig, men det var koselig kveld. Jeg og daniel sovnet fort den kvelden. Var forsovet godt!

Lørdagen våknet vi litt tidligere. Vi skulle være barnevakt for kusinen min på kvelden, mens tante og onkel hygget seg hos meg. Så jeg og daniel stakk bort dit og koste oss med filmer og godteri mens stine sov. Bl.a unknown og den grønne mil som gikk på tv3. Veldig bra film asså! Må se den igjen. Så stakk vi bort til meg igjen rundt kvart over ett-tiden.

Vært en avslappende helg. Bra start på høstferien, bortsett fra at jeg begynner å bli litt syk. Sinnsykt dritt nå som det er ferie!

Om dere har høstferie, hva er deres planer? :-)


(bildet er fra torsag på skolen - meg og torstein)

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så søtt bilde :)

I ferien skal jeg bare være med venner og kjæresten og slappe av! Finne på koselige ting og virkelig nyte hver eneste dag :) <3

Anonym sa...

Takk ^^ ja de er søte.