tirsdag 30. september 2008

slappe dager som start på ferien

Ferien min har startet veldig slapt for å si det sånn! Søndag satt jeg hjemme å spilte :o etter at daniel dro hjem i rundt 7 tiden. Følte meg skikkelig nerd. Haha, men det er gøy da. Igår dro jeg til daniel. Vi var såsi slappe hos han også. Han har nesten kinosal neddi kjelleren sin, så vi tok madrassen å la oss forran den og så non filmer og spiste godteri før vi sovnet.

Perfect stranger er utrolig bra. Syntes jeg hvertfall! Jeg var helt med i filmen. Spennende og underholdende film. Den handler om journalisten og reporteren Rowena som får kjennskap til at morden på en venn kan ha forbindelse til den mektige reklamemannen Hill. Hun mener den eneste måten å komme til bunns i saken er å foredekke seg. Rowena får innpass i Hills firma i rollen som den nye vikaren Katherine samtidig utgir hun seg for å være Veronica, en jente Hill har flørtet med på nettet.Ingen vet bedre enn Rowena, at mennesker kan fortelle mer om sine innerste hemmeligheter til en vilt fremmed - enn til sine bestevenner. Idet Rowena flyr frem og tilbake i roller fra alle kanter, forstår hun at det ikke bare er hun som bytter identiteter. Jo nærmere sannheten, jo tydeligere blir forståelsen av hvor lang mennesker er villig til å gå for å beskytte den. Terningkast 5!

Deretter så vi på Mr. & Mrs. Smith, som jeg hadde sett før. Syntes den er helt grei, men perfect stranger slår den absolutt! Jeg våknet opp i armene til daniel rundt tolv-tiden. Da lå vi å slappav litt, så satt vi på knocked up og spiste restene av godteriet. Knocked up var morsom! Hahaha.

er jeg hos monica, vi har sittet å spist oss feit på masse potetgull og brus! I tillegg er jeg blitt avhengig av et teit spill som kjæresten sendte meg. Uff, ikke bra :o Nå er jeg faktisk ganske hyper. Blir vel ikke sengetid enda neei :D

Dere har gjort i dag, søtiser?