onsdag 1. oktober 2008

too mutch..

Holyshit, egentlig har jeg spist utrolig masse godteri siden forrige onsdag osv! Når jeg faktisk tenker på det så har jeg aldri spist så mye godteri før. Og Jeg føler meg mer lubben og slapp enn noengang. Har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har spist sunt, tatt vare på kroppen min og holdt meg i bedre form. Jeg merker at det ikke har vært dansing denne uka for eksempel. Den pleier jo å hjelpe godt! Men heldigvis starter det igjen på mandag. Imorgen har jeg planlagt å trene med kjæresten min. Jogge en lang tur uansett vær! Det trengs virkelig for meg nå ;-) Hvordan er dere form for tiden? håper det ikke er like dårlig som meg! huff, haaha..

Jeg var hos monica fra idag til igår. Ble sent i natt så våknet ikke før kvart over tolv idag. Men det var godt egentlig. Jeg og monica satt på film rundt halv to tiden, mens vi fikset oss og stakk opp til hagan. Der handlet jeg ''selfølgelig'' meg kindermaxi og fanta. Men jeg bare må ha fanta! Avhengig av det. Bussen min hjemover gikk kvartover seks, så jeg var ikke hjemme før ti på syv. Og nå sitter jeg her, skikkelig sliten og slapp. Føler meg egentlig ikke bra :-/ og jeg irriterer meg over søstra mi på 12 som går i klesskapet mitt å stjeler klær! Har dere det også sånn? klikker da as :p haha. Gleder meg forresten til å se igjen verdens beste kjæreste imorra!


Bildet er fra midten av mars engang. Der hadde jeg langt hår- miss it!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Har dårlig samvittighet for hva jeg spiser 24/7 jeg. Men vil ikke slutte likevel :p

sandra angelica sa...

Haha, daså! jeg prøver noenganger. Men det funker i kansskje en halv dag :p

Anonym sa...

takk for kommentar! :) fint antrekk :D

Martine :-) sa...

Hei! Takk for deltakelse i konken på min blogg; www.martineruud.blogspot.com
Vinneren kommer til og bli plukket rundt klokken 18:00 i dag, så da vil vinneren stå rundt da!

TAKK FOR DELTAKELSE!

MARTINE//WWW.MARTINERUUD.BLOGSPOT.COM

Camilla:) sa...

Skjønner hva du mener! Har det akkurat sånn selv! Føler at jeg bare blir større og større jo mer dritt jeg spiser! hehe.. Men må jo nyte ferien litt da^^ Og heldigvis skal jeg på spa fra fredag til søndag, og der har de verdens beste treningstilbud, så satser på å stramme inn litt der! Hehe;)