onsdag 22. oktober 2008

skolelei bitch

Hva skjer i dag, på en onsdag? jeg kjeder rævva av meg. Sitter å hører på deppende R&B og drikker cola. Samtidig som jeg snakker med daniel i tlf. Tih. Har egentlig veldig mye lekser og oppgaver som skal leveres jeg skal gjøre, men det frister absolutt ikke!! jeg blir deppa av å tenke på alt jeg har fått i henda allerede. Var stolt av meg selv som leverte alle innleveringene i forrige uke og håpet på at vi ikke fikk no mer på to uker nå i og med at vi har internasjonal uke/OD frem til 30. Oktober, yrkesmesse osv. Og halloween! Da er det fest, så da har jeg hvertfall ikke tid til å lese en helbok og skrive masse dritt på 4-5 sider til den. Vil ut og møte nye folk på nytt skole. Samtidig som jeg ikke vil. faen.

Jaja, nok klaging. Hva består deres dag av? :-D

mjau.



11 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Dagen min består ikke av mye. Har vært på jobb, så jeg skal slappe av i dag:)

Kristine sa...

jeg gleder meg også til halloween :D
i dag har jeg bare sovet!

Jorunn sa...

dagen min består av jobb... deretter er onsdag slappe av dag... herlig!!!! er dritt vær ute, så blir nok ingen tur, baking istedet!

Ida Bianca sa...

Ja, skikkelig kjedelig :( Huff..

Emelie sa...

I dag har jeg vært på skolen og vært på russemøte til klokka 20.00. Det har vært en laaang dag. Virkelig deilig å komme seg hjem. Drikker cola jeg også <3

Line og baby❤ sa...

deilig å slappe av iblandt også:) Ble litt ikke planlagt shopping da:p hehe

Anonym sa...

Ææ, hørtes mye stress ut med hundre innlevereinger. det er boring :-) Min dag har vært lat som vanlig :-) sett film osvosv. Ojee :-)

Camilla:) sa...

Huff,vet hvordan du har det! Skolen tar knekken på meg snart=/ Lærerne er slemme som gir oss så mye lekser! Og i tillegg gir de oss så mye! Alle forventer liksom at vi skal gjøre det bra i deres fag.. Men når man får mye av alle, sliter man temmelig. Hvertfall jeg!:-O Man har jo et liv utenom også liksom!
Har hatt en fin dag da:D

Shelly sa...

Dagene mine fortiden består av og sove lenge, stelle meg og dra ned til kjæresten og se på film og spise middag, om jeg føler meg mer frisk så møter jeg venninnene i byn og sitter på cafe.

På det ene bildet ditt lignet du sykt på en jeg kjenner.

sandra angelica sa...

takk for kommentarer søtinger:) svarer tilbake på deres blogg!

sarah victoria sa...

så pen du er :-)