lørdag 25. oktober 2008

fredagsdaffing og videoblogg?


Deilig fredag i går! Daniel kom å møtte meg etter skolen, så tok vi bussen til meg og slappet av. Rundt 8-tiden møtte vi Robin og Caroline. Deretter tok vi bussen til kiwi for å kjøpe litt brownies og stuff. Namnam. Det var planlagt at jeg og daniel skulle ned til robin og se på "what happens i vegas" , men det ble litt forsent å dra ned, for brownies'n var ikke ferdig før ti over ti! Så vi slappet av hjemme med brownies, fanta og grønnsaker med dip. Vi sovnet rundt halv tolv-tiden begge to, så det ble tidlig i seng igår! :o
Her loker vi skikkelig mens vi venter på vår alltidsfantastiske brownies!


Noen som lurer på om jeg kan lage videoblogg. Har tenkt på det, men jeg er ganske flau over stemmen min! haha, men skal prøve :-) tenkte jeg kunne svare på spørsmål om dere lurer på noe (svarer med videoblogg). jeez.
Hvordan var deres fredag?

8 kommentarer:

Kristine sa...

åh så søte dere er sammeen <3
JA lag videoblogg :-)

Jorunn sa...

Brownies er digg...

Videoblogg er jeg personlig ingen fan av, syns ofte det kan bli litt tamt om man ikke har noe å snakke om... Mye gøyere å lese..
Men stemmen din trenger du sikkert ikke være flau over... ;)

Ha en flott helg du også ;)

Mammabenti sa...

ja får se om det blir noen outfit bilder av og til:D Søte dere er sammen da:D

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søte bilder :)

Emelie sa...

Takk!:D
Dere er så søte sammen^^ og ja, lag videoblogg :)

Stine F. L. sa...

Så søte da :)

Anonym sa...

hm, det kunne vært gøy å sett deg lage videoblogg da. Prøve noe nytt liksom, samtidig som du skriver litt om hva du skal snakke om hvis du skjønner. Fredag var en chil dag, endelig helg og det var på tide å slappe av <3

Camilla:) sa...

Søte bilder!:) Høres ut som en kjempekoselig kveld da^^